Feiring av Ålesund bibliotek

Foto av mennesker på et arrangement på Ålesund bibliotek. - Klikk for stort bilete Anne Marthe Vestre Berge

Torsdag 28. september inviterer Ålesund bibliotek til feiring av nye og oppgraderte lokale, samt markering av at biblioteket er blitt heile 150 år!

Det siste året har det gått føre seg ei omfattande renovering av Ålesund bibliotek. Barneavdelinga sto klar i februar, og no har det også skjedd endringar i vaksenavdelinga — samt at lokalet har fått si heilt eiga ungdomsavdeling. Vi inviterer difor alle til feiring av nye og oppgraderte biblioteklokaler i sentrum. I samband med dette vil vi også markere at Ålesund bibliotek har runda 150 år.

Programmet vil bli leia av to dyktige ungdomskonferansierar som skal lose oss gjennom feiringa. Det blir opningstale av ordføraren, danseinnslag med Fargespill, musikk frå Ålesund kulturskule, diktopplesing, utstilling frå Ålesund bibliotek si historie, og ikkje minst kake til alle!

Arrangementet er gratis, og alle er velkomne!