Føredrag om lyrikaren Gunvor Hofmo ved Moa bibliotek

Torsdag 21. mars feirar vi verdas poesidag med føredrag på Moa bibliotek.

Bilde av dikter Gunvor Hofmo side om side med foredragsholder Anne Standal - Klikk for stort bilete Robert Meyer

Moa bibliotek markerer verdas poesidag og ynskjer velkomen til foredrag om lyrikken og livet til Gunvor Hofmo, ein av dei fremste lyrikarane i Noreg etter krigen.

Foredraget blir halde av Anne Standal.  Anne Standal har ein cand.mag i litteraturvitskap, teatervitskap og musikk ved UIO. Ho har studert sang ved Statens Operaskole og Musikkonservatoriet i Oslo, med vidare studier i London og Helsinki. Standal var busett i Oslo/Trondheim i 23 år, der ho verka som utøvande songar innan teater og konsertverksemd; dette heldt fram då ho flytta tilbake til Ålesund. Ho er no pensjonist etter å ha vore intendant ved Ålesund Kunstforening/KHÅK kunsthall i 22 år.

Føredraget er gratis og ope for alle.