Ålesundsbiblioteka Ålesundsbiblioteka

Ålesundsbiblioteka

Nynorsk topptur med Arnfinn Kolerud

Bli ein god nynorskaktivist saman med Arnfinn Kolerud på Moa bibliotek! Kolerud kjem til biblioteket torsdag 21. september.

Arnfinn Kolerud har gått all-in i språkdebatten med dei tre romanane «Når ein først skal skyte nokon», «Kom ikkje inn i mitt hus» og «Gamle menn i syningom». Handlinga går føre seg i den aller siste nynorske bygda, i ei tid der bokmål og engelsk vinn fram på alle frontar. Ord for ord må nynorsken vike.

«Det er utviklinga, blir det sagt. Ein skal ikkje stå i mot utviklinga.»

Bendik Uføre og dei andre nynorskingane utfører likevel dristige aksjonar inne i bokmålsområda, for at språket deira skal overleve og ein gong i framtida nå nye høgder.

Med utgangspunkt i trilogien gir forfattaren tips om korleis vi alle kan bli gode nynorskaktivistar, anten det er gjennom dikt-på-do, korrekturlesing og korrekturbrodering, eller på meir utagerande og framfusent vis.

Arrangementet er eit samarbeid mellom Moa bibliotek og Borgund Mållag.

Velkomen!