Ålesundsbiblioteka Ålesundsbiblioteka

Ålesundsbiblioteka

Girl Tech Fest i Brattvåg

Torsdag 10. november inntok jentene biblioteket i Brattvåg, då den store teknologifesten for jenter, Girl Tech Fest, blei arrangert der.

Bibliobattles

I november arrangerer biblioteka på Sjøholt, Skodje, Harøy og i Brattvåg Minecraft-byggekonkurransen Bibliobattles. Dei beste byggarane vinn gåvekort til laget, samt speldag og konsoll til sitt bibliotek.

Tildeling av atelierplass ved Ålesund bibliotek

Elisabeth Hatlehol Sairosi frå Ålesund har fått tildelt atelierplass ved Ålesund bibliotek. 1. september tok ho i bruk lokala i lågblokka ved Rådhuset, med spektakulær utsikt mot sjø, fjell og byliv.

Vi gratulerer Jon Fosse med Nobelprisen!

Strandebarm sin store son har gjort det ingen andre nordmenn eller -kvinner har gjort sidan 1928. Torsdag blei det kjent at han har blitt tildelt Nobelprisen i litteratur for 2023.

Feiring av Ålesund bibliotek

Torsdag 28. september inviterer Ålesund bibliotek til feiring av nye og oppgraderte lokale, samt markering av at biblioteket er blitt heile 150 år!

Nynorsk topptur med Arnfinn Kolerud

Bli ein god nynorskaktivist saman med Arnfinn Kolerud på Moa bibliotek! Kolerud kjem til biblioteket torsdag 21. september.

Sommarlesfest

Snart blir det Sommarlesfest for alle dei flinke og leseglade barna som har vore med på lesekampanjen Sommarles i år.

Nasjonale bibliotekdagar

Frå 28. september til 3. september markerer vi Nasjonale bibliotekdagar i biblioteka våre. Nasjonale bibliotekdagar er ei årleg markering, som har som formål å skape blest rundt biblioteka og alt som skjer der. Vi vil synleggjere biblioteka både for folk flest og for politikarar og andre som tek avgjerdsler som gjeld biblioteka si framtid.

Tilbake til normalen

Frå og med måndag 21. august er det slutt på sommaropningstidene. Alle biblioteka er tilbake til ordinære opningstider.

Les for oss!

Ålesund og Moa bibliotek inviterer til lesestund med listekandidatane til kommunevalet i haust, som eit bidrag til å spreie leselyst og leseglede blant barn og unge.