Mellom bygd og by

I juli og august er det Evy Anne Brotnow som stiller ut bileta sine ved kunstgalleriet ved Ålesund bibliotek.

Opningstider på biblioteka i sommar

Slik blir opningstidene til biblioteka i sommar.

Kunstnarpraksis ved Ålesund bibliotek

Er du nyetablert kunstnar og ønskjer deg ein arbeidsplass med byens finaste utsikt? Då kan du søke om å få disponere atelier ved Ålesund bibliotek. Du får også andre goder som kan hjelpe deg i etableringsfasen, og får bli ein del av eit kunstfagleg nettverk i Ålesund.

Lån ein studiovert

Er du barn eller ungdom i alderen 9-14 år og interessert i å prøve podcast eller vere DJ for ein dag? Då kan du låne ein studiovert i Ålesund bibliotek sitt lyd- og videostudio!

Endeleg Sommarles igjen!

Også denne sommaren er det Sommarles. Frå 1. juni kan alle 1. - 7.klassingar vere med på Noregs kulaste lesekampanje.

"Å være barfot"

I juni er det utstilling med biletkunstnar Mette Elisabeth Fausa ved Ålesund bibliotek.

Grøn ordførarkandidat med grønt manifest på baklomma

Svein Hammer har skrive ein trilogi om grøn politikk og grøn samfunnsutvikling. Samstundes har han kasta seg inn i lokalpolitikken i heimkommunen Hemnes. Måndag 5. juni kjem han til Ålesund bibliotek for å bli bokbada og snakke om sitt grøne manifest.

Ålesundsbiblioteka held stengt i pinsehelga

Biblioteka er stengte pinseaftan, 1. og 2. pinsedag. Dei meiropne biblioteka er likevel opne for dei lånarane som har tilgang til dei.

Nyopning for Skodje bibliotek

Torsdag 4. mai blir det opningsfest på Skodje bibliotek. Biblioteket har blitt pussa opp og fornya, og inviterer no alle inn for å sjå korleis det har blitt.

Ålesund bibliotek stengt i perioden 8. mai - 21. mai

På grunn av ombygging blir Ålesund bibliotek stengt i to veker i mai. Du kan likevel levere bøkene dine i innleveringskassa utanfor biblioteket. Bestilte bøker blir lånt ut til deg og sett på ei hentehylle i same gangen.