Barnas frøbibliotek

Ålesundsbiblioteka har sett i gong eit opplegg vi har kalla "Barnas frøbibliotek", retta mot barnehagar i kommunen. Gjennom dette opplegget vil vi setje fokus på berekraft. Målsetjinga er lære barnehagebarna og andre om viktigheita av eit berekraftig samfunn og kva vi kan gjere for å bidra til dette.

Klesbytedag i Brattvåg

Laurdag 22. april kjem den store klesbytedagen til Brattvåg bibliotek!

Leikebyttedag på Ålesund bibliotek

Laurdag 25. mars inviterer vi alle barn til leikebyttedag på Ålesund bibliotek.

«Møter» av fotograf Jan Roald

I mars er det fotograf Jan Roald som skal ha utstilling på kunstveggen til biblioteket.   Utstillinga er ein portrettserie med bilete han kallar «Møter».

Digital Dreams – Algorithmic explorations

I februar er det ny kunstutstilling på galleriet ved Ålesund bibliotek. Denne gongen er det Manuela Hofer som viser fram sine bilete, som er laga ved hjelp av kunstig intelligens.

Forteljingar om flukt i Ålesundsbiblioteka

Ålesundsbiblioteka har denne veka invitert elevar frå vidaregåande skular i Ålesund kommune til ein litterær samtale med forfattarane Sunniva Relling Berg og Golstan Kareemi.  Over 90 elevar fekk høyre arrangementet på biblioteka i sentrum, på Moa og i Brattvåg.

Endeleg litteraturfestival i Ålesund

Bli med på ei feiring av bøker og forfattarar i tre dagar til ende! Her vil du møte fleire av landets mest kjende forfattarar, saman med ei rekkje andre lokale og nasjonale røyster. Alle arrangementa er gratis for publikum.

Frivillig på litteraturfestivalen?

Ålesund litteraturfestival skal arrangerast i slutten av januar. Vil du vere med å bidra som frivillig?

Oppgradering av barneavdelinga ved Ålesund bibliotek

I nokre veker framover skal barneavdelinga ved biblioteket i sentrum oppgraderast. I samband med dette må vi halde dette området avstengt. Vi har likevel ei lita, mellombels barneavdeling som kan nyttast.

Ope møte om Moa bibliotek som møteplass

Moa bibliotek inviterer til ope møte for å snakke om korleis ein kan utvikle biblioteket som møteplass. Dei vil gjerne ha med lag og foreiningar som kan tenkje seg eit samarbeid med biblioteket.